Årets høstmarked i billeder

Udgivet d. 09-10-2024 | Sabrina Brohus

Weekenden bød på det succesfulde og årlige høstmarked i Grenaa, som traditionen tro er arrangeret af Djursland Landboforening, LandboUngdom og Handel Grenaa. Tina Drejer Maaberg, projektkoordinator i Djursland Landboforening, var med hele dagen med fantastisk vejr og ivrige handlende.

”Jeg tror aldrig, at jeg har set så mange mennesker – det var fantastisk. Der var flere boder, som måtte melde udsolgt i løbet af dagen, så udover at markedet giver liv og glæde i byen, så er det også rigtigt gavnligt for den lokale handel. Vi har hvert år nye tiltag. I år var det blandt andet en konkurrence, hvor man skulle lave den længste æbleskræl. Vinderen kom op på 70 cm, det var alligevel noget.  Så havde vi også en stand med Usædvanlige flødeboller fra Ebeltoft, som havde taget flere forskellige varianter med. Alt i alt et fantastisk marked, som ikke kunne lade sig gøre, hvis der ikke stod op mod 100 hårdtarbejdende frivillige bag – de fortjener alle en stor tak”.

.

Webinar: Landmandens muligheder for optimering af … Læs mere
Dit medlemsblad er på vej til dig Læs mere
Invitation: Fyraftensmøde for griseproducenter Læs mere