Webinar: Landmandens muligheder for optimering af skat og pension

Udgivet d. 11-10-2025 | Sabrina Brohus

Landbrug & Fødevarer holder den 20. november kl. 14.00 et webinar om landmandens muligheder for optimering af skat og pension. Her vil eksperter fra Max Matthiessen og Velliv give indsigt i pensionsopsparing, skatteregler og LandmandsPension.

Pension er et vigtigt emne for alle, også landmænd der tidligere har satset på opsparing i form af håb om stigende ejendomspriser. Som medlem af L&F har du mulighed for at blive del af LandmandsPension, hvor du får en pensionsordning, der giver dig gode muligheder for at spare op til pension, og en forsikringspakke, der sikrer, at du altid er rigtigt dækket, hvis uheldet skullet være ude.

Det er derfor vigtigt at tage stilling til pensionsmulighederne og sikre, at du er bedst muligt dækket. Vi har inviteret to eksperter til at dykke ned i landmandens muligheder for optimering af pension og skat:

• Søren Brejnholt Lauridsen, Max Matthiessen: Sammenligning af pensioner og fordele ved LandmandsPension.
  • Caspar Grastengaard, Velliv: Gennemgang af "30% reglen" og anbefalinger.

Tilmeld dig webinaret HER.

Har du spørgsmål eller specifikke emner, du gerne vil have belyst, kontakt venligst Anders Torpegaardator@lf.dk.

L&F har desuden glæden af at præsentere en ny underside med adgang til tidligere afholdte webinarer, samt en liste med kommende webinarer. Siden giver dig nem adgang til fremtidige webinarer, som kan hjælpe dig med relevant viden og værktøjer. Du finder siden HER

Webinar: Landmandens muligheder for optimering af … Læs mere
Dit medlemsblad er på vej til dig Læs mere
Invitation: Fyraftensmøde for griseproducenter Læs mere