Sommerlige medlemsfordele hos L&F

Udgivet d. 27-06-2024 | Sabrina Brohus

Som aktivt medlem af Landbrug & Fødevarer har du adgang til en lang række attraktive medlemsfordele. Vi har samlet en liste over udvalgte sommerlige medlemsfordele her i artiklen.

Billig-arbejdstøj forhandler et stort udvalg af arbejds- og fritidstøj til mænd, kvinder og børn, som både er praktisk, slidstærkt og holder i mange år. Billig-arbejdstøj er Danmarks største online udvalg af arbejdstøj fra kendte mærker som Mascot, Kansas, Snickers, Carhartt, inkl. skomærkerne: Birkenstock, Airtox og Blundstone m.fl. til konkurrencedygtige priser.

Hvis ikke sommerferien er bestilt endnu, kan du stadig nå at bestille en tur med DFDS til Norge. DFDS tilbyder medlemmer af Landbrug & Fødevarer 10% medlemsrabat på MiniCruise og Transportrejser på alle ruter mellem Danmark og Norge.

Du kan også booke et krydstogt med Let’s do. (Landbrug & Fødevarer er de eneste, der har rabat på deres krydstogter, de har et imponerende udvalg i alle prisklasser).

Hoteller rundt om i landet tilbyder også gode priser. Vi har aftale med: Zleep Hotels 14 hoteller, Villa Copenhagen, Alsik, Coco Hotel, Bella Grande samt Hotel Legoland.

Ønsker du at leje bil, har vi indgået aftale med biludlejningsselskaberne SIXT og Hertz.

Skal du i sommerhus og slappe af, kan du med et Pling-abonnement få adgang til mere end 1.000 online ugeblade og danske/internationale magasiner, som du kan dele med 4 andre enheder til en samlet pris på kr. 59 pr. mdr.

Hvis du skal køles lidt ned i sommervarmen, tilbyder Laudrup Vin kølig vin i mange spændende varianter.

Rabatkoder kan rekvireres ved henvendelse til landboforeningen.

Ejendomsskat – husk betaling af 2. rate senest den… Læs mere
Kom på bedriftsbesøg hos deltidslandmand Lars Kjær… Læs mere
Love og regler for traktorer og landbrugsmaskiner Læs mere
På Djursland er der stor interesse for lavbundspro… Læs mere